jag är arg för att:

  • Jag inte hittade någonting på mellandagsrean förutom saker som inte var på rea och att alla människor är så jävla fittiga och går in i en varannan sekund.
  • Fortfarande för att jag slängde 500 kronor! Hur fucking klantig får man vara?
  • Att jag har ätit så jävla mycket julgodis dvs att jag är tjock som en gris just nu.
  • Att min syrra springer runt överallt, sjunger, sminkar sig osv.
  • För att mitt ENA busskort har gått ut så jag måste köpa en fucking remsa att åka på.
  • Att älskling inte är hemma.
  • Att jag har tråkigt just nu.
  • Att fredrik står i köket och tjatar om hur god maggans sill är.
  • Att jag har 1000 grejer jag måste köpa på stan imorgon med E och jag kommer säkert inte hitta ett skit, för min storlek tar alltid slut.
  • Att det är stökigt i mitt rum.
  • Att jag åt på donken idag (KÄNNER MIG ÄNNU TJOCKARE)
  • Att det är as långt till nyår och jag har inte ett skit att göra innan.
  • Att jag inte vill göra en viss sak den 30.

       Och massa andra grejer som jag är för arg för att skriva, morr!


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahhaha dör "Att fredrik står i köket och tjatar om hur god maggans sill är"

2008-12-27 @ 01:16:53
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0