lördag

Ja har väl fått ca 40 sms med folk som frågar om jag lever och ja, jag lever! Har bara inte haft tid att updatera bloggen jag har liksom varit busy.
Vill ni höra något jävligt störande? Igår hade jag bara en timmes juridik på hela dagen (om man räknar bort etiken som jag struntade i) så jag åkte från viktor vid halv 9. När jag har kommit till nacka forum ungefär vid 9 så ringer E och säger att vi inte har någon juridik. Så det var bara att vända vid forum gå till nacka trafikplats och åka tillbaka och nej inte nog med det när jag kommer fram till gustavsbergs centrum går det ingen buss förns en kvart senare så jag fick gå i spöregnet hem till viktor, inte okej.

Sen på kvällen var det iaf idol och kevin vann, bra där, han var en värdig vinnare (efter robin b dvs). Sen idag har jag inte gjort så mycket bara chillat liksom sådär fett as mycket. Men nu ska jag gå ner till älskling och kolla på film. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0