drömmar

Det hände en riktigt läskig grej inatt, för er som inte vet så är jag sjukt rädd för spindlar, och då menar jag sjukt rädd. Jag drömde om att det var en spindel ungefär lika stor som en hand som var en halvmenter nära mitt ansikte, så jag började skrika, verkligen skrika och efter ett tag vaknar jag av att jag ligger och skriker på riktigt, as högt. När jag börjar fatta att jag är vaken sätter jag mig upp i sängen, jag skakar som fan och tårarna bara rann för jag av så jävla rädd, tror aldrig att jag varit så rädd i hela mitt liv. Det va nästan som att jag inte visste ifall det var på riktigt eller ifall jag drömde. Men som tur var så va älskling där så han sa att jag bara drömde och frågade vad jag drömde om. Så jag berättade om spindeln och 5 sek senare börjar han skrika och säga att det kryper en spindel på hans ben. Med tanke på att jag fortfarande skakade av räddsla efter min dröm började jag också skrika och båda vi hoppade upp ur sängen. Det slutade med att vi inte vågade sova där så vi gick och la oss i min syrras säng istället. Usch usch, inte kul!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)

2008-11-08 @ 16:17:02
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: Luisa

hahahahahahaha vad kuuuuuuuuuuuul! Fast kan tänka mig att det inte var så kul justvid tillfället haha! =)

2009-02-24 @ 14:00:25
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0