kul liv

Jag hatar den här dagen för:
1. Matte provet gick sämst, hej mitt första IG och hejdå att jacob fortfarade kommer gilla mig.
2. Vi skulle ha gått på museum idag i en timme från kl 2-3, vilket vi tjejer sket i för vi orkade inte sitta i stan och vänta 2 timmar för att gå på museum i 1 timme? Ganska logiskt om jag får säga de själv, fast nu kommer jag få frånvaro + att danny säkert är sur, bra!
3. Jag har 100 sidor kvar i lasermannen, bokhelvetet tar aldrig slut!
4. Jag trampade precis i en glasbit i min hall så de började blöda som in i helvete, så nu har jag ont, jävligt ont.
5. Har äntligen hittat min data sladd till mobilen MEN självklart så funkar det inte att ansluta telefonen!
6. Ja, sen de här vädret är ju jätte roligt, verkligen.

Så nu vet ni, listan skulle kunna göras mycket längre, men vill inte bli påmind om fler problem nu! haha


Kommentarer
Postat av: jossan

haha problemen i paradiset

2008-11-12 @ 16:28:03
Postat av: sandra

sv: haha ja!

2008-11-12 @ 17:02:03
URL: http://swipeme.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0