söndag kväll

Nu har jag skrivit klart min engelska, jobbat på min svenska presentation och pluggat lite matte så nu får det vara färdig pluggat för ikväll. Just nu skulle jag vilja ha älskling här, så tråkigt att sova ensam, men som tur är så ska vi ses imorgon. På tal om ingenting, hur söt är inte den här varg-ungen:



(klicka för större bild)

Sjukt söt! Men nu ska jag sova, har inte sovit i min säng sen spindeln incidenten(hjälp), så hoppas det inte ligger någon spindel och lurar under min säng och attackerar mig inatt, så om jag inte skriver imorgon så vet ni vad som hänt ..

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha knàppis :)

2008-11-10 @ 00:42:49
Postat av: Linnéa

fan va söt!! en sån ska jag ha när jag blir stor hih

2008-11-10 @ 22:02:39
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: jossan

det där är väl ingen varg:O

2008-11-14 @ 17:24:13
Postat av: sandra

sv: joho<3

2008-11-14 @ 18:13:20
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0