rice

Idag har det varit en riktigt skön dag förutom spanskan klockan halv 9 imorse men efter det hade vi bara mentorstid och matte stugan sen slutade vi. Förresten så är det ju gymnasiemässan snart och vår mentor ville att jag, willan, joni och cristian skulle vara där och "representera skolan" haha. As kul förutom att han gärna hade fått byta ut joni och christian mot erica och lillis, fattar inte vad dom ska göra där, dom är ändå as tystlåtna?
Efter skolan åkte iaf jag och erica in till rice vid nybrogatan. Hade aldrig ätit där förut men det va jätte gott vi åt buffen som kostade 92 kr och då fick man äta hur mycket sushi och kinesisk/indisk mat man ville. Jag åt mest sushi klämde väl i mig typ 15 bitar +lite av de andra och sen massa efterätt haha! Men det var riktigt mättande kan jag ju säga, är fortfarande mätt, så det va lätt värt pengarna. När jag kom hem la jag mig faktist och sov i 2 timmar, as skönt!
och nu ska jag städa mitt rum och sen plugga.

puss


Kommentarer
Postat av: Camilla

SANDRA HAR BLOGG!!yeeey!

Kul att se att ni mår bra! saknar dig gumman!

2008-10-22 @ 17:19:27
URL: http://camilla11.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, neej, jag påverkas inte av usa valet! vadååra?

vi pratar typ ingenting om det...

2008-10-22 @ 20:09:49
URL: http://camilla11.blogg.se/
Postat av: a lol

ba för att du är så jävla ful

2008-10-23 @ 17:57:42
Postat av: s

moget sagt, du vågar ju inte ens stå för vem du är? :)

2008-10-24 @ 16:55:14
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0