tisdag

Idag har det inte hänt så mycket varit i skolan som vanligt, vi hade sovmorgon sen juridik prov som jag tror gick helt okej iaf. Efter skolan var jag och fikade med jossan som jag inte hade träffat på ett tag så det va mysigt.  
Just nu har jag tagit en paus från pluggandet. skriver på en uppsats om dopingens historia, jätte intressant, verkligen. Men det är skönt att få det gjort så slipper man göra det under nästa vecka på höstlovet, som är väldigt passande just nu med tanke på hur skoltrött jag är. Vi har haft hur mycket som helst att göra de senaste dagarna så de ska verkligen bli skönt att bara ta det lugnt :)

här är lite bilder från helgen:
        

bild 1 erica och jag
bild 2 erica och vår älskling haha!
bild 3 natalie och jessica
bild 4 jag och bästa E
bild 5 :)
bild 6 kakan
bild 7 fia haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt jävla najs att man fick vara med i din nya blogg stolt :D we all love sandra varg mamman ;)

2008-10-21 @ 20:55:07
Postat av: S

haha :D

2008-10-21 @ 20:57:35
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha yes äntligen har du skaffat blogg igen älskling!

I farsta jobbar jag btw! :/

2008-10-22 @ 15:17:51
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är alltid roligt att upptäcka hur stort stockholm verkligen är, och jag tror farsta är perfekt för dig unga dam, så jag tycker du ska lägga ner dina negativa tankar.

2008-10-22 @ 17:15:36
Postat av: S

say what?

2008-10-22 @ 19:28:23
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0