nationella + ikea + lite annat

Nu har jag nyss kommit hem. Hade nationella prov i engelska idag på förmiddagen, tror det gick bra i alla fall, eller bra och bra, det gick okej. Efter det hade vi vanliga lektioner, boring. På rasten var i alla fall jag och E och kollade lite i affärer, jag köpte en tröja och en ansiktskräm, tröjan ser ni här nere och även söta E och naz.



Efter skolan åkte jag pappa och amanda till ikea, jag fick nya gardiner till mitt rum, jätte fina faktiskt. Sen köpte pappa lite andra grejer. Nu till en annan vidrig grej: Ni vet ju att jag hatar spindlar och brevid min port så finns det en annan port som man kan gena igenom och i den porten sitter seriöst den största spindeln jag sett. Nu tänker ni säkert att jag överdriver men jag lovar er den kanske var 8 cm lång, den måste har rymt från skansen eller något, scary! Men nu ska jag plugga, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi sånt linne har jag med! :)

2009-04-28 @ 21:48:23
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: nazzbazz

men gud, jag ser ut som en transa!!!

2009-04-28 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0