påsklov

Hejsan svejsan, har inte hunnit skriva har inte haft lust heller, don't know why. Menmen, nu tänkte jag ta mig tid och skriva någonting. Kan väl börja med att säga att det är skönt att våren börjar. Var ute och solade med thilda idag efter skolan, love it. Ikväll är jag bara hemma pga att jag ska jobba imorgon, eller prov jobba. Är även glad för att jag fick MVG på både juridik provet och min idrotts inlämning sen ligger jag på ett starkt VG i engelska, så det känns bra. Kan även tillägga att jag är sjukt mätt åt jätte god middag med hjort file och hasselbackspotatis, mums. Men nu ska jag kolla på talang, skriver imorgon promise,  puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

så duktig lilla sötkorven! ahah

ja eller hur.. kolla vädret idag liksom! SOMMAR :D (nästan i alla fall)

2009-04-04 @ 13:44:12
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0