dagen i bilder

Andra dagen i skolan idag, kan säga att jag var riktigt trött imorse somnade kl 1 inatt typ. Orkar inte skriva så mycket så lägger upp lite bilder istället.

Vi var på indisk restaurang på lunchen, bästa E <3


Söt Lillis och hennes burkräkor på indiska restaurangen haha


Gulle Willan på indiska restaurangen


Efter lunchen hade vi Civilrätt B och sen slutade vi, då åkte jag in till stan och mötte jossan. Vi gick en prommenad och fikade på espresso house, hon bjöd mig på en cheesecake, gulle! Sen gick vi till NK och kollade runt lite.

Jossan <3


Vi köpte slush på sleven också, mums


me like <3 


Men nu ska jag ta ett bad tror jag sen ska jag och amanda gå ner till konsum, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha usch vilken vidrig bild på mig!!!! cya tomorrow sötizz

2009-08-25 @ 21:38:22
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: SLUSH ÄGER :D

SLUSH ÄGER :D

2009-08-26 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0