KLANT

Vet ni vad som hände idag när jag gick till skolan? Nej såklart ni inte vet dum fråga men tänkte i alla fall berätta, så har ni något roligt att gotta er i (för er som gillar skade glädje dvs). Jag går och smsar med willan utanför åhléns och ser självklart inte stenen som sticker upp så jag snubblar och skrapar upp hela mitt knä, INTE KUL! Måste även sett riktigt roligt ut, tur att ingen såg, förrutom en gubbe som frågade hur de gick. Kunde inte gå efter och har tyckt synd om mig själv hela dagen för det svider som F*N rent ut sagt. NOG OM DET. Nu ska jag läsa naturkunskapen som vi har till imorgon, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: amanda

hhaha smartis (: <3

2009-09-01 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0