kräftskiva

Hej alla glada!
Har varit hemma hos viktor i 2 dagar nu så har inte varit vid datorn! Måste berätta en vidrig grej som hände. Det var i förrgår kväll, jag och viktor låg och kollade på film i hans rum, sen när jag tänder lampan för att kolla efter en sak så ser jag en stor svart spindel sitta vid hans vägg, jag får självklart panik (hatar ju spindlar) men filip dödar den i alla fall. Sen 1 minut senare kommer det en till exakt likadan spindel ut från ett hål från hans tak och ner på väggen, så jävla vidrigt! pax för att inte sova i hans rum något mer.

Igår var jag och viktor ute och åkte med hans gummijolle, fan vad kul det var! Det var jätte mycket vågor så vi flög verkligen hela tiden, dock har jag ont i ryggen idag, men det vare värt! Sen stannade vi även och badade på nått ställe. Efter det åkte jag hem till mamma och firade fredrik som fyllde år, vi åt jätte god tacopaj och tårta. Sen åkte jag tillbaka till viktor och så sov vi i hans båt, jätte mysigt.


Idag ska jag på kräftskiva med bästa E och alla bålsta tjejerna. Så jag ska snart hoppa in i en dusch, var och simmade med mamma i morse så mitt hår är inte det fräschaste. Men nu ska jag sluta babbla, ha en trevlig kväll allihopa, för det kommer jag ha (: PUSS!

(Justdet E har tagit körkort och hon ska hämta mig i bålsta centrum, HJÄLP!)

Kommentarer
Postat av: J

gott med kräfor ju :D

2009-08-24 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0