the hangover

Godmorgon! Har precis varit jätte duktig och motions cyklat hemma hos mamma, haha seriöst har varit sämst på att träna på den senaste tiden och det måste det bli ändring på snart (: Igår var jag och badade med älskling och sen på kvällen åkte jag hem till mamma, vi kollade på the hangover, har sett den 3 gånger nu och måste bara säga att det är världens roligaste film haha, se den!



Idag skulle jag egentligen ha träffat melissa men så blev det inte, så vet inte riktigt vad jag ska göra under dagen, kanske sätta mig på balkongen i solen och plugga till högskoleprovet (fett ruttet). Nåväl, ikväll ska vi (jag, mamma, amanda och fredrik) gå ut och äta på en grekisk restaurang och sen ska jag hem till älskling.

Här är lite bilder från gotland:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0