gotland

 

Hejsan sötnosar! Har inte skrivit på några dagar men har nämligen befunnit mig i gotland och inte haft tillgång till dator så thats why. Var i alla fall där med melissa och hennes mamma, vi bodde 4 mil utanför visby så det var rätt segt men vi var ju i visby på dagen och rackarns vad mysigt det var där, på kvällen såg det ut som att man var utomlands med alla uteställen och allt, men det var rätt segt att man inte var 18, men om en månad så!

Igår kväll kom jag hem och då åkte jag direkt hem till mamma så åt vi kräftor och sådär, jätte mysigt och idag ska jag hem till farmor på middag och älskling ska följa med, saknar honom. Nåväl, lägger upp bilder från gotland sen när jag har fått dom från melissa, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0