phi phi

Nu har vi pa phi phi islands nar vi kom hit och kom in pa hotellet var de inte kul, sa sjukt ackligt hotell, fyfan men nu borjar man vanja sig. Men det ar riktigt fint har och igar akte vi taxi bat till en jatte fin strand dar vi va hela dagen. Sen pa kvallen var vi vid stranden sant jakla drag :D jag hoppasde igenom en eld ring hahahha fattar ni hur laskigt det var, har filmat sa lagger upp allt sen. Sen gick vi pa massage igar ocksa, as skont. Idag rakade jag ata en hel chili FYFAN aldrig haft sa mycket panik de va sa jakla hemskt trodde jag skulle brinna upp. Men nu ska jag tillbaka till hotellet. Hoppas ni har de bra i sverige och imorgon ar det julafton, wierd. PUSS

Kommentarer
Postat av: E

Fyfan vad kul allt låter :D

miss u<3

2009-12-23 @ 17:48:21
Postat av: stomten

GOD JUL Sandra! ;D

2009-12-24 @ 14:11:44
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0