smart


KOLLA VAD JAG HITTADE! Jag och melissa i 8an typ? haha 

Har I alla fall varit med denna brutta idag, vi skulle på en jobb rekrytering men flummiga som vi är åker vi åt helt fel håll med bussen och virrar runt så vi blir en timme sena vilket innebar: lussebullar, godis och julmust sen åka hem, haha har verkligen inte ork att förklara men är ni smarta nog så fattar ni, jag menar jag är ju smart och då måste ju ni vara smarta, för smarta dras ju till smarta, smart va? HAHAH SMART. Jag är trött märks det? Godnatt på er!

pssssst, smart va? HAHAHHAHHHAHHAH


Kommentarer
Postat av: Jossan

bra, det som var meningen! haha. Nej men är sjukt svårt att förklara i ord också.. <3

2009-12-10 @ 23:45:09
Postat av: Jessica

vilka småpluttar!

2009-12-11 @ 10:17:40
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-12 @ 12:12:00
URL: http://bongcam.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0