thaaaaaailand

Hejsan :D det ar verkligen sa javla underbart har. kan inte fatta att det ar sno och allt i sverige medans jag ligger pa playan och steker haha, ne men det har ar andra dagen och klockan ar 16.00 sa har precis varit vid poolen men blev lite trott pa solen sa gick in. Gjorde en jatte rolig men konstig grej idag, det var som ett akvarium sen satte man ner fotterna dar i sen var det fiskar som at pa fotterna det kittlades jatte mycket i borjan men sen var det skont haha och dem blev as lena efter. JUSTE flygresan mellan phuket och bangkok var de varsta jag gjort i mitt liv panik grat halva resan for jag var sa radd, de var namligen sa att det var fel pa strommen i hela planet allt bara slocknade 2 ggr innan vi skulle aka sa vi satt och vantade 1 timme sen helt plotsligt borjade planet aka trots att det var trasigt, har aldrig varit sa radd i hela mitt liv. Men nu maste jag avsluta har, skriver snart igen, sa fortsatt kolla in PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

aaa dom där fiskarna äter typ döda hudrester :p jag har sett det på tv. fyfan vad läskigt det där med planet. jag hade blivit så jävla rädd!!



ha det bra gumman!!!!! <3

2009-12-18 @ 11:25:48
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0