fettisdag = bowling + träning



Hejsan! Sitter och dricker tropicana juice, kom nyss hem från melissa för jag sov där inatt. Gårdagen var väl rätt så lyckad eller det började med att jag, melissa, erica och andrea satt och drack vin och spelade nått kort spel som hette klockan, haha. Sen drog vi till karlaplan där fruuun var, fast den festen eller om man ens kan kalla det för de sög, det var i nån mormors lägenhet, så vi drog därifrån rätt snabbt. Så åkte vi tillbaka till melissa och kollade på filmen cats eye, haha så jävla rolig (fast det är bara jag och melissa som tycker det) aja, snart ska jag gå och bowla med min mamma och syster och klockan halv 8 ikväll ska jag och mammi gå på body pump. Och inga semlor för min del, så jävla vidrigt. Men nu ska jag fixa mig, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Luisa

hahahah ja det var roligt inlägg! hahahaha växter? och satte du dig upp också vad läskigt! haha blir inte din pojkvän rädd? jag blir livrädd när sån där händer! haha



Går det bra mellan er då? Ja vi har varit tillsammans lite mer än ett år =)

2009-02-24 @ 14:11:10
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: bästa e

farmors lägenhet var det ju :D hiihhi <33333

2009-02-24 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0