fullt ös medvetslös

Kvällen igår började med att jag och jennifer drack lite goda drinkar hemma hos mig och spelade kort. Därefter mötte vi melissa och åkte hem till älskling. Där drack vi också lite drinkar, bastade, spelade rockband och vet ni jag spelade guitar för typ andra gången in my life, haha. Jag va sämst men ändå det va as kul sen blev man ju lite bättre efter ett tag i alla fall! Så idag va jag på stan och inskaffade mig ett guitar hero .. driver. Aja hur som haver, ikväll blir det party igen, fast vi ska ut, så det blir kul. Skriver nått sen, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: Linnéa

aaaa den sög

2009-02-27 @ 15:57:19
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0