life

Jag känner mig helt tom, även om det kanske är bra nu eller i alla fall bättre så är det fortfarande jobbigt. Vad gör man när tårarna tagit slut? Vad gör man när man har gråtit så mycket att man känner sig helt tom? Vad gör man om man skulle förlora någonting som man aldrig kommer att få tillbaka igen? Det finns så jävla många frågor, vissa får man svar på andra inte. Jag tror på ödet och att allt händer av en anledning. Man vet aldrig vad som händer i livet, gårdagen är histora, morgondagen är en överasking och dagen idag är en gåva. Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: Alice

Sandra, kollde in på din blogg först nu! Brukar aldrig orka läsa bloggar, men det här var ganska spännande :)

Fina citat där i slutet. Men varför känner du dig sådär? :/ (eller jag vet..det är vädret!)

2009-02-04 @ 23:09:28
Postat av: s

sv: hihi vad roligt att du hittade hit då (: Jo jag vet, dom är bra, är lite problem med allt möjligt bara och vädret också ja :P haha

2009-02-05 @ 17:57:43
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0