blondinbella vs katrin



Ingen har väl missat deras fight? Haha, och nu vill inte blondinbella ställa upp i en debatt så media överdiver ju så jävla hårt: "Isabella Löwengrip vägrar att ställa upp i SVT:s debatt med Katrin Zytomierska" och "Blondinbella nobbar Janne Josefsson". Nobbar janne? Vägrar att ställa upp? haha Snacka om att överdriva, hon kanske inte har tid med tanke på hur mycket hon har med lets dance nu osv. Okej nu låter det som att jag förvarar henne lite här men det jag vill komma fram till är att media alltid ska överdriva saker hela tiden, suck.

Kommentarer
Postat av: L

tack gumman! :)

2009-01-21 @ 18:38:29
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: NAVAS

FILMER IFRÅN VÅRAN ROCK-DANSSHOW FINNS PÅ MIN BLOGG NU, SOM JAG TIDIGARE VISAT BILDER IFRÅN :) FLER KOMMER, HAR SPARAT DE BÄSTA TILL SIST :)

N´JOY.

LA ETT ETT FULT NYÅRSKLIPP OCKSÅ, HAHA!

HA EN BRA DAG, KRAM SOFIA

2009-01-22 @ 11:33:57
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0