Rolig grej från mickis

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista

Mitt avskedsbrev

Kära axel eklöf!

För det första vill jag säga att carro är den bästa vän jag haft, och att Emil antonsson är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att  jompa och  jozephine hellgren gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Lorentz Berger får ett lyckligt liv tillsammans med  mamma. Jag vill säga tack till micke efron för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med nicklas irevång. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Philip Jeevez tog sitt liv.

Snälla Sofia sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med tessie och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Willan som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0