snälla människor behövs det fler av

Hände en ganska rolig grej idag, sprang till tåget och då menar jag sprang som in i helvete, kommer fram och självklart stängs dörrarna precis. Så jag står där som ett fån och hets trycker på knappen i hopp om att dörrarna ska öppnas igen (vilket dom aldrig gör när man trycker där men ändå) och då kommer en sån där kille ut som står som i ett litet bås, inte som kör men som jobbar där och står och ropar ut grejer i en mikrofon, om ni fattar? hur som haver vinkar han till mig och säger att jag får gå in där, så jag springer in och sätter mig där i det där lilla rummet, haha. Men sen va jag tvungen att gå ut i den riktiga vagnen. Men kul var det i alla fall, sen blir man ju alltid glad när det finns sånna snälla människor.

Kom på en till rolig grej som hände i morse när jag gick med viktors brorsa till bussen. Det var riktigt halt ut och woooops så låg jag på marken, jag började as garva och ba hur fan kunde jag ramla och 10 sek senare ramlar jag igen, haha, illa! men lite kul var det, den bjuder jag på! Men nu måste jag fortsätta plugga medeltiden ni vet, puss & kram / S

ps. Ni måste kolla i dagen metro idag, skickade in en dagens puss som kom med! (Annars lägger jag upp bild på den senare)

Kommentarer
Postat av: L

lägg upp den där grejen i metro!! :)

2009-01-27 @ 18:37:12
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jätte fin blogg du har!

Titta gärna in min också:D

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-01-27 @ 19:11:58
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0