2 dagar kvar

Är på konstigt humör just nu, är mätt, trött, sur, glad, bajsnödig osv (okej drev om det sista). Har jobbat hela dagen, ska jobba imorgon och på lördag också, sen har jag sommarlov, whoho ska bli så jäkla skönt att vara ledig sen har man ju skolan att gå till ett år och det kommer icke blir kul. Nåväl imorgon ska jag hem till älskling efter att jag har jobbat och på lördag ska jag hem till mamma eftersom att på söndag åker vi till marholmen i en vecka för mamma har hyrt stuga där, ska bli super mysigt och älskling följer med första dagen också. Men nu ska jag börja packa eftersom att jag kommer inte vara hemma hos pappa något mer förrens vi åker, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0