comical

Ännu en arbetsdag avklarad måste bara konstatera två saker som jag stör mig på:

1.
kunden:
var kommer jordgubbarna ifrån?
jag: skåne
Kunden: skååååååne (med fetaste dialekten)

2.
jag:
vilken ask vill du ha?
kunden: det spelar ingen roll, alla ser lika fina ut
jag: okej (sen väljer jag en ask)
kunden: NEJ! inte den ..

Man ba, eh varför bad du mig välja då? Ibland blir man så jävla irriterad men det visar jag ju självklart inte, man måste ju allid vara glad och trevlig. Sen finns det ju andra grejer som också är irriterande som när alla tanter ska hälla ut hela asken och kolla ifall det finns några mögliga eller när dom ska hålla på och flytta runt alla bra jordgubbar till sin egen ask, haha. Nåväl nog om mitt jobb ikväll ska jag kolla på film och sen sova sen på söndag ska jag till grönan! Mhihi. Men nu ska jag kila, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahhahahhaa

2009-07-07 @ 11:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0