onsdag

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering men har haft andra saker för mig än att blogga. Igår var jag i ringen med Thilda och köpte några saker efter det åkte jag hem till älskling och var bara där och kollade på film, vi såg knowing, väldigt bra tills sista delen av filmen då allt blev helt överdrivet, synd faktiskt.


Tröja från MQ. body lotion med mango & peach, salt från döda havet som man skrubbar kroppen med, 2 seciella nagelfil ar som naglarna blir sjukt fina med + ett nagelack.

Idag har jag varit i stan med min älskade vän melissa, vi var och ät på donken och gick runt och kollade lite i affärer sen åkte jag till kärtorp så var jag, pappa, amanda och farmor ute och åt, åt en plankstek haha, sjukt gott! Men bästa var när vi åkte hem så kom mickis och zarah och eftersom att mickis inte såg mig kom jag bakifrån och klämde henne på rumpan och hon blev så jävla rädd haha, men nu ska jag fixa med mina låtar på ipoden, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: zarah

haha mickis skrek som en stucken gris!

2009-07-09 @ 00:06:30
URL: http://infamouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0