pridefestivalen

Hade sjukt kul igår det var jag, melissa och hennes två kompisar. Först var jag och melissa och åt kebab sen var vi hemma hos den ena tjejen som bor på odenplan, vi gjorde inget speciellt, lyssnade på musik, drack lite och rökte vattenpipa, men kul var det i alla fall. Fast bästa var på natten när vi skulle åka hem sjukt roliga människor på den bussen alltså, den ena var stördare än den andra, går inte att förklara, ni skulle varit där!

Idag har jag varit ute och ätit med morfar och amanda och nu sitter jag hemma hos melissa och dricker en monster och ikväll ska vi till pride festivalen, hur nu det kommer blir, haha nåväl, lägger upp bilder från igår sen, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0