-

Ledsen för den dåliga uppdateringen men har inte mått så bra, mår inte så bra. Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska göra känns som att allt går åt helvete just nu.  Jag är bara så jävla trött på allt, trött det ständigt ska vara massa bråk mellan mina föräldrar, trött på att hela tiden behöva välja mellan min mamma och pappa, trött på att inte veta var jag ska ta vägen, trött på att hela tiden vara ledsen, trött på folk som säger att dom fattar men dom inte har en jävla aning. Jag har haft det så här i snart 8 år, jag orkar inte längre.


Kommentarer
Postat av: Jozephine

:(

2009-03-03 @ 21:33:37
URL: http://vivalafrances.wordpress.com
Postat av: Luisa

jo då min har varit jätte bra!



Nej gumman =( vet inte ritkigt vad jag ska säga... men det som jag brukar tänka på när jag känner så som du fast i en annan sitation är att tänka att allt fixar sig så småningom och gör det inte det så får man göra det bästa av situatonen! Det finns alltid någon som finns där för dig som kan vara ett stöd för dig! Efter det dåliga i livet kommer ALLTID det bra! Och jag lovar bättre tider väntar!



Jag tycker du borde prata med dom och berätta hur du känner om du nu inte redan gjort det förståss!



Hoppas det fixar sig ialf!



Puss

2009-03-03 @ 22:32:25
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Petra

jag finns här. alltid <3

2009-03-03 @ 23:21:32
URL: http://petrusa.devote.se
Postat av: melissa

jag förstår dig för jag vet hur de känns när man mår dåligt och e ledsen. jag vet inte hur de känns med föräldrar som bråkar eller silsmässa men jag vet hur allt kan kännas hopplöst. men kom ihåg du har alltid mig prata med för de kan va svårt ibland prata med föräldrar. de bara ringa eller kommma till mig gumman

pusssssssssss ja e här för dej :)

2009-03-04 @ 10:27:24
Postat av: s

sv: tack gumman, betyder mycket <3

2009-03-04 @ 17:36:11
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0