australia



Kom hem för en liten stund sen, har varit i skolan hela dagen och efter skolan var jag och E i stan och shoppade. Köpte två jätte fina sommar/vår jackor och en tröja, kan lägga upp bild imorgon. Sen var vi och åt en kyckling sallad på sandys och efter det var vi + vår etik klass på bio och såg australia. Den var bra faktist, men inte sådär överdivet bra som alla påstår. Till en annan sak, för ungefär 2 veckor sen var jag på vårdcentralen och tog lite blodprover och andra värden för att jag varit ganska trött på senaste tiden, när jag fick mina provsvar i tisdags var mitt njurvärde lite högt så jag fick gå ner till labbet och ta om det provet, ifall det bara hade varit något tillfälligt. Men nu när jag kom hem fick jag ett brev där det fortfarande stod att det var högt och jag var tvungen att gå tillbaka för att ta lite flera prover, känns lite jobbigt om man säger så, hoppas bara att det inte är någon fara. Men nu ska jag plugga lite juridik sen sova. Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Luisa

jaa jag har oxå sjukt mkt i skolan så i feel your pain!! =(



Aja hoppas det går bra med allting och grattis till mvget!



Vad är planerna för helgen? Puss

2009-03-05 @ 23:18:36
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0