en plats de kallar lycka


the producers, det våras för Hitler
Tjenis!
Har varit dåligt med uppdatering i helgen jag vet men har inte haft tid att skriva.
I fredags var jag och tränade sen var jag bara hemma hos älskling och tog det lugnt och kollade på Let's Dance, inte så mycket att säga helt enkelt.
I lördags var jag med hans familj och kollade på teater the producers, det våras för Hitler. Den var bra faktiskt men lite lång bara och jag diggar inte att sitta still för länge, haha.
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att plugga. Har även läst ut min bok: en plats de kallar lyckan. Så jävla bra, älskade den, läste ut den på 2 dagar. Så den kan jag verkligen rekommendera. Resten av kvällen består av plugg och tv tittande, klockan 8 kommer wipeout och 9 är det sanningens ögonblick. Men nu ska jag äta, puss & kram / S   

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den boken :)

2009-03-08 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0