idag har jag:

  • Varit på vårdcentralen.
  • Fått MVG på min process rätts prov.
  • Haft håltimme i nästan 3 timmar (som alla tisdagar & fredagar).
  • Deppat över att det inte är sommar.
  • Varit och tränat (duuuuktig).
  • Pluggat historia och sam, boring.
  • Kollat på den rätte för rosing och andra avenyn
  • Pratat med älskling i telefon.
  • Svarat på massa tråkiga frågor på fejjan för att få silvermynt = tar upp jävligt mycket tid, men är man nyfiken så är man.
  • Och tillsist så kollar jag på Big Brother som går på tv400.

Så nu vet ni om min roliga dag, imorgon är jag ledig whoho (bortsett från mitt utvecklingssamtal jag har klockan 2) Men nu ska jag borsta tänderna och sen gå och sussa, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: Luisa

grattis till ditt mVg =) gick inte lika bra för mig på engelska prov men har ett till prov att ta igen mitt dåliga g på fredag! Ååh jobbigt men det måste göras! =(



vad bra att du tränat ocå jag har oxå precis börjat tranat igen känns jätte skönt! =)



vad ska du göra på din lediga dag imorgn då?



Kram=)

2009-03-18 @ 00:59:16
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0