imorgon är det helg

Tjenis penis! Idag har det varit en boooooring dag, eller helt okej. Först skola som vanligt sen var jag och tränade med melissa SEN kommer vi till det roligaste. När jag skulle åka hem stog tåget först i huvudsta i 20 min för att det var något vagn fel i sumpan så inga tåg kom fram. Sen efter 20 min åkte tåget till vreten där det fanns ersättningsbussar eller vänta, de fanns inga! KUL så var tvungen att gå från vreten hem. Okej det tog 20 min men jag var as hungrig så det var faktiskt jobbigt (tyck synd om mig). Nåväl, nu ska jag plugga, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl!

Jobbar på Ica maxi ;) går du i skolan eller? :D

2009-03-12 @ 19:22:23
URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/
Postat av: Anna

sv: ja visst blir man så himla irriterad på dom ibland? :@ blir galen!

2009-03-12 @ 20:03:23
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0