söndag morgon

Godmorgon! Imorse gick jag upp vid 9 (suckelisuckilon, var sjukt trött) för att följa med Jennifer till centralen. Efter det åkte jag till medis för att hämta ut biljett till ett träningspass ikväll. Känner att det behövs efter gårdagens godis. Nu sitter jag har och äter f-fil och flingor, mums nyttigt också! Har till och med gjort en liten bild här:



Hahah så, nu känner jag mig som en riktig bloggare när jag lägger upp bilder på vad jag äter och allt! Men nu ska jag faktist lägga mig och vila en stund, är jätte trött! Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: mell

Om du vill va nyttig så byt flingorna till osockrad musli :) de mkt bättre än flingor believe me ;)

2009-03-02 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0