I believe in miracles, where're you from? you sexy thing!

Nu är jag glad, som jag nämnde tidigare fick jag för lite lön men det är fixat nu så har fått in 1000 kronor till på mitt konto, me like! Förövrigt har det varit en riktigt bra dag, fick reda på mitt slutbetyg i historia som blev MVG! Sen vann ju även aik derbyt idag mot bajen, haha! Synd bajen sopor.

Imorgon har jag bara en lektion mellan 09.45 - 10-45 sedan slutar jag, skönt! Sen på kvällen har viktors brorsa någon avslutningsgrej i nacka så ska komma och kolla på den, efter det ska jag antagligen festa med tjejerna, men det beror på vädret! Och på lördag så ska jag följa med jossan på någon student middag, så på söndag blir det nog en chilldag om man säger så! Men nu ska jag sova, godnatt, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0