250509



Från thildas land i helgen

Nu är jag på lite bättre humör än senast jag skrev. Sitter och kollar på bilder på tragiska människor på facebook. Var förresten ute och sprang förrut och när jag sprungit sätter jag mig ner för att vila vid en sjö (den jag springer runt alltså) och när jag sitter där helt svettig och trött kommer det fram en kille och frågar om jag vill följa med han och hans kompis och göra dom sällskap för dom skulle sätta sig någonstans där och dricka öl. Jag svarade självklart ja så kom precis hem och är as full höhöh NOT. tack men nej tack blev svaret. Snart kommer i alla fall älskling hit, så ska plugga lite innan han kommer, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MEd mig är det också bra ;)

2009-05-25 @ 22:18:22
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0