I never know what the future brings


Sitter och äter vindruvor och dricker annanas te. Har funderat på massa grejer idag och ibland önskar jag bara att jag kunde skriva ner allting som jag tänkte, men det går bara inte. Inte just nu och sen kan jag inte skriva ner allt här heller för vissa saker vill man ju hålla för sig själv. Men det jag tänker på generellt är framtiden. Stort ord i know, men jag tror ni fattar, vad jag ska göra, vad som kommer hända osv. Och jag får verkligen ångest när jag tänker på det, sjukt jobbigt. Okej, ska inte skriva nått mer nu blir nog bäst så. Godnatt, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack, jo det var fina blommor jag fick. =0)



Vad gott med vindruvor. =0p



Allt bra med dig?

2009-05-07 @ 08:38:15
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0