högskoleprovet

Har precis duschat och smörjt in mig så nu sitter jag här och torkar. Om ungefär en halvtimme kommer älskling hit han ska äta med oss och vara här en stund sen måste han åka hem för imorgon åker han till rättvik där han ska bo hos sin farmor och gå en intensivkurs och ta körkort. I 3 veckor är han borta så jag kommer att sakna min älskling :/

Ikväll blir det verkligen lugnt för imorgon ska jag skriva högskoleprovet. Känns verkligen inte kul med tanke på att:
1. Jag är inte tillräckligt förberedd
2. Jag ska åka dit helt själv, SJÄLV vem ska jag äta lunch med? vem ska jag prata med? hm INGEN.
3. Tänk om jag inte får ett enda rätt? haha 0 poäng .. usch vad hemskt. VILL INTE!

Nog om det här ikväll ska som sagt vara med älskling och kolla på idol, whihi. Imorgon efter högskoleprovet ska jag på släktmiddag i järfälla någonstans och sen på kvällen ska jag eventuellt hem till pj som ska ha "klass fest". Men nu ska jag kila, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: C

sandra din nöt, du ska äta lunch med mig ju? :P smsa mig när bara!!

2009-10-23 @ 18:58:45
Postat av: Linnéa

DU SKA MED IMORN! tänkte påbörja "operation övertala sandra" men eftersom din mobil är avstängd så gick det inte.. :p<3

2009-10-23 @ 20:07:28
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0