sjukis

Shooo! Hur mår ni gott folk? Själv mår jag sådär, det känns ju bättre än igår men jag har fortfarande ont i halsen och är snuvig. Har pluggat lite på juridiken idag och kollat på harry potter. Ikväll ska jag som sagt bara vara hemma (trååk) men idol kommer ju i alla fall ikväll så det blir kul, var det någon som såg vad som hände igår förresten? Jag syftar på när karolina gick vidare och camilla trodde att det var hon som gjorde det.. haha sjukt pinsamt skämdes verkligen för hennes skull, om ni inte fattar vad jag chabblar om kan ni se klippet här. Men farmor är här så jag ska faktiskt gå ut och vara lite social, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHHA kollade på länken. FYFAN VA PINSAMT NÄR HON HOPPAR UPP OCH KLÄNGER PÅ JIDHE HAHA

2009-10-02 @ 18:06:21
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0