onsdag



Hos bästa E i juni på hennes 18års dag!


Kom precis hem, hade psykologi på morgonen och har kommit fram till en sak, min lärare där hatar mig! Vi skulle skriva en "uppsats" och när jag och E skrivit klar så sitter vi och kollar igenom våra naturkunskaps papper eftersom vi hade prov lektionen efter. Då kommer han fram till oss och säger: var är era uppsatser? Vi svarar då att vi skrivit klar dom och ger han papprerna. Vet ni vad han säger då? Nej ni får skriva om för ni har skrivit på fel papper? Man ba va? Så bara för att vi hade skrivit på våra papper från blocket istället för papper med lite större rader var vi tvungna att skriva om. SERIÖST vad spelar de för roll? Big deal om det är stora eller små rader. Efter psykologin hade vi naturkunskaps prov, det var ganska svårt men man hoppas ju alltid på det bästa dvs MVG men tror faktiskt att det blir ett VG för mig, aja vi har ju fler prov sen så det löser sig nog! Nu ska jag åka till söder och kolla upp min telefon för den har fuckat upp sig, kan inte ringa med den och ingen kan ringa till mig, det står bara ingen täckning. Efter det ska jag träna och sen ska jag åka hem till älskling och sova där. Ha en bra kväll allihopa, puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0