vuxna människor


Alla som läser det här nu tror väl att jag är LITE efter men såg nyss vuxna människor för första gången, haha fyfan vad rolig den var, diggar gamla filmer!
Imorgon har jag prov, visseligen g prov, men ändå prov som prov allt är jobbigt. Annars då, jag längtar sjukt mycket till min födelsedag, eller snarare till dagen innan för då ska vi ut efter klockan 12 (haha ska de va så ska de va) kommer bli grymt kul och det är faktiskt bara 10 dagar kvar nu. Men nu ska jag ringa älskling, puss & kram / S

och: 3 månader kvar till Thailand

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vill också till Thailand! :)

2009-09-17 @ 12:57:12
Postat av: s

sv: haha jaa <3

2009-09-17 @ 13:59:14
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0