söndag


Så var det söndag igen :( men den här helgen har väldigt lyckad faktiskt.

I fredags
hade vi nationella, efter dte åkte jag och E till kista och shoppade, köpte en vit tröja på gina (orkar inte lägg upp bild). Sen åkte vi till sumpan för att ta en after work (läs: school) med PJ, max och orskar i vår klass men det blev liiite mer än en öl! Men trevligt var det i alla fall.
I lördags vaknade jag hemma hos älskling och eftersom att han jobbade hela dagen satt jag och pluggade juridik och kollade på DH och senare på kvällen var vi och åt på vårt favorit pasta ställe i sickla, sjuuuukt gott där!
Idag var vi först hemma hos hans förläldrar och åt brunch sen åkte jag hem till farmor för att fira hennes födelsedag och nu: PLUGGA. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0