andra och tredje dagen



Andra dagen började grymt bra! Vi hängde på stranden och hade det as skönt, träffade även på en kille (OSSSSSKAR) vid hans restaurang och om vi kom dit skulle vi få gratis: förrätt, tequila shot, coctail och vattenmelon så efter vi hade hängt på stranden, duschat och sådär drog vi dit. Det var faktiskt riktigt nice där, fast jag tycker inte att maten var så god men oskar var fan skön alltså haha, han pratade typ flytande svenska :O

Efter att vi varit där så drog vi vidare till "sex on the beach stället" och drack en sex on the beach såklart. Men eftersom att vi inte ville dansa på baren hela kvällen drog vi vidare till havana club och dansade! Vi hade galet kul tills jag tappade rösten och det hände en annan väldigt allvarlig grej som jag inte vill skriva här. Tur nog (vilket var jävligt tur) så löste allt sig men det blev inte mkt sömn den natten eftersom att vi somnade vid 8.




Tredje dagen var det bara att ta nya tag, utan röst!
Haha vi låg vid poolen hela dagen och jag pratade tecken språk :( haha det sög verkligen och på kvällen stannade vi bara hemma på hotellet, spelade kort, chillade och gurglade citron. Haha jag tror fan att jag gick på alla huskurer som finns + alla turkiska tabletter för att bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0