söndagar är tråkiga

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men kul ändå! Först var vi (jag, melissa och pauline) hemma hos pauline istället, drack lite kollade på filmen som jag och pauline varit med i och garvade. Vi hade även på melodifestivalen i bakgrunden men det var lika dåligt som vanligt. Sen tänke vi först dra ner till någon pub i huvudsta men vi insåg att det sög så vi drog in till stan istället.

Vi drog först till johnnys bar där vi mötte oliver och niklas vi satt där i typ 3 timmar och lyssnade på musik och drack och juste klockan 23.00 hade vi ett litet mission också fast det kan jag inte skriva här, haha. Men det var kul i alla fall, niklas lurade mig att han var bisexuell, om han nu skojade? haha nåväl. Sen var alla tråkiga men jag och melissa drog vidare och dansade till massa schlagermusik och sedan avslutades kvällen på donken och kebaben och sedan bingen hos mell.


love u

Ikväll blir det lugna puckar ska snart duscha och sen plugga civilrätt booooring. Imorgon har även jag, jessica, stina och fille egen lektion på bilden, ångest vi har inte gjort så mycket direkt, menmen det löser väl sig imorgon. CYA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är sandra

2010-02-07 @ 19:57:41
Postat av: s

tack :)

2010-02-08 @ 16:08:48
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0