syster



låten är till dig.

Jag vet inte ens var jag ska börja, jag har känt dig sen den dagen du föddes, finns ingen som känner dig så bra som jag gör, bara genom att kolla på dig ser jag om du är ledsen, om du är glad, om du bekymmrar dig över nått, om du ljuger, om du är sur eller om du mår bra. Jag vet det mesta om dig, liksom du vet det mesta om mig. Genom alla jobbiga år så har vi alltid haft varandra, vi har hjälpt varandra genom alla jobbiga perioder och jag hade aldrig klarat av allt som har hänt om jag inte hade haft dig, min andra halva, min syster, min ängel. Jag kommer aldrig svika dig och vi måste alltid hålla ihop, du och jag. Även fast det skilljer 5 år mellan oss så har vi gjort massa saker tillsammans, saker som jag aldrig kommer at glömma och alltid kommer att minnas. Ta bara thailand, det var nog de roligaste 3 veckorna i hela mitt liv och det hade inte ens varit hälften så roligt utan dig. Amanda Marie Olsson, jag älskar dig mest av allt, ta mig verkligen på orden, du är min lilla syster och jag kommer alltid skydda dig i alla lägen och jag kommer alltid att finnas här för dig och du kommer alltid vara en del av mig. Älskade syster.

Kommentarer
Postat av: amanda

aaw, vet inte vad jag ska säga, du är underbarast , älskar dig så otrligt jävla mycket, du och jag mot världen, hur mycket vi än bråkar blir vi alltid sams, hhaa du är bäst <3

2010-02-18 @ 18:16:10
URL: http://amandaolsssons.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud va gulligt skrivet Sandra!!

2010-02-18 @ 21:15:44
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0