heldag med papi

Tjenis. Kom precis hem eller ja precis och precis jag behöver ju inte överdriva, kom väl hem för 15 minuter sen, eller 16 minuter, tog inte tid så vet inte riktigt men nått sånt, eller? Nejdå seriöst nu .. jag kom hem för 18 minuter och 37 sekunder sedan. Skämt osido har varit på bio med pappa, först var vi och fikade, satt och pratade om Thailand och sådär (har jag sagt att jag vill tillbaka?). Sen såg vi snabba cash, den var väl, helt okej, tror inte man skulle fattat så mycket om man inte hade läst boken menmen, det var kul att se i alla fall. Sen gick vi och åt kebab på ett ställe vid hötorget som vi alltid brukar gå till om vi är inne i stan (okej inte varje gång men nästan) dem har sjukt goda kebabrullar där, mumsi. Sen åkte vi back home och nu sitter jag här, ska plugga naturkunskap, kul va? Puss & kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0