helgen

har varit dålig på att skriva men det har varit så mycket som händer nu när man precis kommit hem. För det första; känner mig sjukt deppig, vill tillbaka till thailand! men det går ju inte tråkigt nog. I fredags kom älskling och hämtade mig i sumpan eftersom att han har tgait körkort, sen åkte vi hem till honom och myste hela kvällen. I fredags träffade jag först E, vi var hos mig och chill drack sen drog vi ut till nån restaurang först med viktor och melissa, sen drog vi till grodan där vi mötte stina & filippa, mötte även på några andra. Men kvällen slutade inte så bra grodan = sämst och polisanmälda. Igår var jag och älskling hemma hos honom, kollade på film och bakade kladdkaka, ska vara här idag också så bilder från thailand kommer upp lite senare. Puss & kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0