love is like a flame, it burns you when it's hot



Idag har jag lämnat någonting som har varit en del av mig i två år, tre månader och 11 dagar. När jag träffade dig var jag bara sexton år och jag visst inte ens vad kärlek var, men jag har lärt mig det nu, du har lärt mig. Det vi hade när vi hade det som bäst det var kärlek.

När vi var hos min pappa hela tiden, vi bodde i mitt rum, i min säng, det var bara du och jag, när vi satte på oss dem fulaste kläderna du hade hemma och gick ut och rullade oss i lera, när vi spelade alla låtar på hela rock band för att du skulle få nån bonus grej, när vi åkte till umeå. Alla gånger vi har åkt ut med din gummi jolle och badat på massa ställen, alla skate kvällar, alla gånger vi har gått till pasta baren och ätit upp allt på fem sec för att det är så jäkla gott där, alla våra smeknamn, alla gånger jag har legat i din famn, när vi har skrattat och busat, när du har tröstat mig, pussat på mig, kramat mig, sagt att jag är den bästa du har, allt.

Jag vet inte om jag gör rätt val eftersom att när jag tänker på dig så känns det som att mitt hjärta går i tusen delar, men efter allt som har hänt mellan oss så vet jag inte om jag kommer bli hel igen, om jag kommer kunna älska dig som jag en gång gjorde.

Jag vet inte vad som händer i framtiden, kanske vi bara behövde en paus, kanske var det här helt rätt, kanske hittar vi tillbaka till varandra om 3 år, jag vet inte. Jag vet inte heller hur man klarar sig utan en person man har varit med så länge, jag känner mig så fruktansvärt tom.

Kommentarer
Postat av: E

<3<3<3<3

2010-07-17 @ 14:01:19
Postat av: jess

:( <3

2010-07-17 @ 19:48:11
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: stina

usch va jobbigt, :(:(

blir ledsen med dig<3

puss

2010-07-17 @ 20:25:29
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: s

:( <3 gulle er <3

2010-07-18 @ 01:36:23
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: mickis

Vet hur det känns, säg till om du behöver råd :( allt kommer bli bra en dag även om det just nu känns så långt ifrån!

2010-07-27 @ 23:51:32
URL: http://wonderwomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0