studenten!!

I fredags tog jag studenten och det var verkligen den roligaste dagen i hela mitt liv, vet inte ens var jag ska börja någonstans. Först på morgonen var vi hemma hos Niklas och hade champange frukost på hans altan, det var jätte mysigt och så var det ju varmt och soligt! Vi skrev i varandras mössor och alla var sjukt taggade inför dagen. Efter det åkte vi till skolan och hela vägen gick vi och sjöng (läs: skrek) massa roliga ramsor haha, så jävla roligt!





När vi kom till skolan sen åt vi mackor och fick våra betyg och sedan drog vi vidare till löthallen där det var musik, kör, sång, stipendie utdelning etc. Och E fick för skolan bästa elev av tjejerna, så sjukt stolt över dig gumman! Sen började klockan närma sig ett och vi skulle springa ut! Var så sjuuuuuukt nervös + att vi hade skrikit så jäkla mycket att man hade ont i magen men det var verkligen sjukt kul när vi väl sprang ut sen, bästa känslan! Sen gick alla bort till sina familjer och så. Efter det så skulle vi åka flak, vilket blev lite av en besvikelse då vårt flak hade blivit ihop blandat med ett ruttet på lidingö, så vi fick sämsta högtalarna, inte våra egna lakan och inte vår egen musik, men det blev kul ändå eftersom klassen var samlad och alla var sjukt taggade!








Sen hade jag min mottagning hemma vilket också blev jätte lyckat! Fick jätte fina presenter bla smycken, drickspel, champange, en as nice kamera (visar sen), pengar, fina kort, en bok, betalt körkort etc. Den här var verkligen den bästa dagen i mitt liv och tack alla som var med och gjorde den bäst! Love u!






Kommentarer
Postat av: E

Aaaww gumman! är stoltast över dig bästa S <3

2010-06-06 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0