tröööööööööött



Har jobbat 2 dagar nu och är typ död haha, i fötterna alltså. Seriöst, där jag står (säljer jordgubbar som vanligt) finns det en bänk precis bakom mig och eftersom att jag jobbade 7,5 så är det väl inte så konstigt att man kanske vill sätta sig ner i fem min och vila fötterna samt benen? Men nej går verkligen inte för när min chef kom i slutet av dagen ha ba; du satt ner 3 ggr idag? jag ba; jaa hur vet du det? Han ba; aa men dem ringer mig från coop om dem ser att du sitter ner, läser, lyssnar på ipod eller pratar i tele. Asså seriöst? Haha så idag satt jag inte någonting på 6 timmar så chansa hur ont det gör i mina fötter, haha. Menmen jag får ju 206 i timmen så antar att jag inte ska klaga.. Men nu ska jag äta lasagne. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: stina

hahah ofta dom håller koll på när man sitter! coop personalen ser inte mig iaf så de e ju bra, ja brukar göra en liten bänk av tomma jordubbsbackar å sitta på liksom ;) men har skaffat mig ett par foppatofflor, prova de, asskönt! ;)

2010-06-20 @ 23:02:26
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0