måndag

Åhh börjar få ont i halsen och är så galet trött så gick hem från skolan. Tröttheten beror iofs på att jag var hos E hela dagen igår, spelade in vår film till projektarbetet och kollade på de 7 första desperat housewives avsnitten och sedan sov i typ 5 timmar, men det vare värt! Men måste dock säga att vår projektredovisning inte är okej alltså, kommer skämmas ihjäl när jag ser den där filmen.


Sjukt bra serie ju! kan inte fatta att jag inte sett förrens nu.

Nu måste jag seriöst plugga,
har filosofi inlämning nästa måndag, naturkunskaps prov nästa tisdag och svenska muntliga nationella nu på fredag, inte kul, kommer gå in i väggen innan jag tar studenten. Ska möta virran idag och sälja en student biljett och sen ska jag på dans också, åhhhhh jag är redan trött, kommer däcka ikväll. Puss&kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0